Tanums Idrottsförening
En aktiv del av samhället

Årets fotbollsskola kostar 0 kr

Ledare för Fotbollsskolan

Fotbollsskolan kommer ledas av föreningens Unga Ledare. Det är ungdomar födda 2009 - 2005 som gått kurs i ledarskap.

De får i sin tur stöttning av Lisa Hansson från fotbollssektionen och Erik Sörvik ansvarig för Unga Ledare. Som kommer närvara under fotbollsskolan och assistera våra Unga Ledare.

Vill du som vuxen vara med kring ditt barns aktiviteter under fotbollsskolan så är det varmt välkommet.

Ansvarig: Erik Sörvik, erik@tanumsif.nu 073 803 1277

Allergier

Vi serverar lunch (inget fläsk) via vår samarbetspartner Röde Orm så glöm inte bort att meddela eventuella allergier i samband med anmälan.