Tanums Alliansen
Pojkar 09

Föräldrarmöte i samband med första seriematchen
2024-03-25 09:12

Måndag den 8:e april klockan 18.00 håller vi ett föräldrarmöte för Tanums Alliansen som spelar 11v11, i klubbstugan på Sparvallen. Detta är samtidigt som killarna samlas inför den första seriematchen för säsongen.

Under mötet kommer vi gå igenom hur vi tänker oss att säsongen ska se ut, och vilket stöd vi behöver från er föräldrar för att kunna erbjuda en så bra verksamhet som möjligt för killarna.

Vi önskar att samtliga spelare (oavsett ålder eller vilket förening pojken är medlem i) ska ha någon vårdnadshavare på plats, och om du av någon anledning inte kan vara med i Tanum så kommer det finnas möjlighet att delta digitalt. Svara på kallelsen som skickas ut, och skriv som kommentar om du önskar delta digital.

Vi hoppas på en rolig säsong!

MVH

Ledarteamet